Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 7 oktober 2009

Weer of geen weer

Over een 12 km training valt eigenlijk niet veel te zeggen. Vandaag echter kreeg het wel een bijzondere wending.
Aangekomen in het natuurpark 'Den Uitlegger', na ongeveer 5 km, is het beginnen stortregenen alsof het weer een stormachtig inhaalmanoeuvre wilde plegen op de droogte die we de voorbije weken gekend hebben. Aanvankelijk trachtte ik de plassen nog te ontwijken, maar uiteindelijk werden die te groot en moest ik er wel door. Mijn hersenen hadden gelukkig al genoeg endorfine aangemaakt zodat ik het nog plezant vond ook! Met de zeldzame jogger die ik kruiste, wisselden we een blik en een glimlach uit als beseften we beiden dat het eigenlijk geen weer was om een hond door te jagen. Enkele bliksemschichten en veel gedonder maakten het decor compleet. De plassen reikten nu al tot aan mijn enkels. Het water spatte al kanten op. Nat 'bis auf die Unterhose' kwam ik thuis aan. De douche maakte een verdienstelijk einde aan deze natte gebeurtenis.

Zalig toch ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten