Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

donderdag 29 oktober 2009

Afreis

Straks (?!) om 6:10u gaat de wekker af. Geert zal me naar Zaventem voeren. Daar verzamelen we met de ander clubleden. Om 10:15u zouden we dan met Jet-Airways de oversteek moeten maken. De koffer puilt uit van de warme kledij om de periode tot aan de start te overbruggen. Het zijn kleren die kunnen achtergelaten worden. Ze worden daar nog gebruikt voor de 4e wereld.

De rest van de kroost komt vrijdag over.

Morgen begint ook de KH-loading. Je zal ons waarschijnlijk heel de dag zien eten! Mijn handbagage zit vol speculoos, peperkoek, energiebars, gedroogd fruit e.d.. Net nog voldoende plaats om mijn loopschoenen er bij te krijgen. Die neem ik liever mee in de handbagage. Stel dat de koffers verloren geraken, je zou niet willen lopen met vers gekochte schoenen.

Vandaag nog een 8km gelopen aan 85% om de laatste KH's te verbranden. Tot mijn verbazing liep ik gemakkelijk meer dan 10km/u. Pas na 5km merkte ik dat de KH's dreigde op te geraken. Ik moest wat vaart minderen. Maar ik eindigde toch nog aan gemiddeld 10,1 km/u.

Ik neem de (oude) laptop mee en tracht ginder nog verder te berichten ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten