Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 26 oktober 2009

Stress

Ik had m'n dagje wel vandaag! Hij begon anders veel belovend met spek en eieren en yoghurt. En ik nam soep en fruit mee voor de middag. Maar dan is er mijn laptop die niet wilde opstarten. Wellicht van de koffie die er enkele dagen geleden is ondergelopen. Een dag werk waar ik voorlopig niet aan kan. Geen idee wanneer die terug uit herstelling is. Gelukkig is er nog een oudere laptop. Wel merkelijk trager en de j-toets wipt er altijd uit. Ik neem hem meer naar kantoor. Helaas moet de recentste software er nog op geïnstalleerd worden. Tijdens de installatie krijg ik het bericht dat de batterij bijna leeg is. Verdorie, adapter vergeten mee te nemen. En de reserve computer van het kantoor is per vergissing enkele dagen geleden naar onze vestiging in Leuven verhuisd. Ik bel Geert op om te vragen of ze de adapter nog kan komen brengen op weg naar haar werk. Dat lukt gelukkig. Mijn afspraak in Leuven moet ik echter uitstellen naar morgen omdat ik nog één en ander klaar moet maken voor mijn afspraak in Brussel. Eerst nog een printer-driver installeren om de documenten af te drukken die ik straks nodig heb. Tussendoor wat fruit naar binnen gespeeld. Dan naar Brussel. De vergadering loopt wat uit, maar ik geraak nog op tijd thuis voor een groenteschotel met gebakken kip en een worst. Snel de sax in de autokoffer en hop naar de les. Voor het eerst met m'n tenorsax die ondertussen gerestaureerd is. Ik moet blijkbaar mijn ademtechniek aanpassen op dit instrument. Hetgeen niet wil vlotten. Enfin, na de marathon moet ik hier toch eens werk van maken. 's Avonds nog de tekeningen aanpassen volgens de bespreking van deze namiddag en voor de vergadering van morgen namiddag bij de klant. Ik wil er niet aan denken dat onze plotter het ook nog eens zou laten afweten. Ik wist wel dat het druk zou worden, maar dit ?

Geert komt net binnen met het bericht dat vrienden de Mexicaanse griep hebben. Hier kan alleen mindfulness nog helpen.

Het zwemmen heb ik dit keer achterwege gelaten, kwestie van niet nu al alle KH op te branden ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten