Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 25 oktober 2009

Aftellen

Vandaag over exact 7 dagen (16:20 GMT+1, 10:20u plaatselijke tijd) start de 3e golf in de New York City Marathon. En alles wijst erop dat ik daar bij zal zijn. Ik ben nog aan het uitzoeken of er een manier is om het verloop van de marathon op te kunnen volgen via het internet. Je zal het dan wel kunnen lezen in deze blog.
Beroepsmatig volgen er nog drie heel drukke dagen. Donderdag a.s. vlieg ik de plas over. Een afwezigheid van 10 dagen moet voorbereid worden en ik zal het geweten hebben. Met het koolhydraat arm menu er bovenop zal het veel geduld van mezelf en waarschijnlijk begrip van mijn omgeving vragen.

En nu nog de zenuwen de baas blijven ...

1 opmerking:

  1. Burt,
    Ik wens je heel veel succes met je marathon. Ben er zeker van dat je dat weer fantastisch zal doen. Karakter man, dat heb je wel !
    We duimen,
    Bert B.

    BeantwoordenVerwijderen