Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

vrijdag 2 oktober 2009

Nog 4 weken

Nog 4 weken en ik zal in New York zijn.

Het aantal trainingen is nu opgelopen van 4 tot 5 per week. Dinsdag pistetraining met 15 x 200 m voluit, woensdag 12 km en donderdag 19,5 km. Zondag, morgen dus, een herstelloop van 1 u.
Maar straks, om 9:00u mijn eerste 30km. En dan nog in het heuvelland rond Affligem.
Ik ben zo opgewonden als een klein kind. Nauwelijks geslapen.

Eerder, op 19 september, slaagde ik er eindelijk in om de 10km binnen de 50 min. te lopen. Dat is 12 km/uur ! Met dank aan de 'Kom op tegen kanker'-loop in Ekeren.
Een bewijs dat de trainingen in ieder geval mijn basissnelheid hebben doen toenemen.

Nu de afstand nog ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten