Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 18 april 2010

Nog 168 uur

Jawel, nog juist geteld 7 dagen. En dan sta ik aan de start van de London Marathon. Ik kijk er al echt naar uit. De sfeer zit er ook goed in. Gisteren op de clubtraining (20km) konden we elkaar al wat opjutten. Er werd openlijk over de verwachtingen gesproken. Velen zoeken hun besttijd te lopen. Ik ben er 1 van.
Vandaag een tempoloop over 12km met een warming-up en een cooling-down van elk 3km. Tezamen ook weer 18km. Dit zou het tempo zijn dat ik gemiddeld zou moeten lopen op de wedstrijd. Volgens de laatste stand van zaken zou dat rond 11km/u liggen. Best wel opwindend.
Morgen begint dan de ontbering aan koolhydraten (KH).
Woensdag nog de laatste KH's eruit lopen, samen met mijn dochter die, als ze 5km kan uitlopen, mee naar Londen reist.
Mocht ik die dagen wat prikkelbaarder zijn, dan weet je nu al waarom!
Donderdag kan dan de KH-stapeling beginnen.

Spannend...

1 opmerking:

  1. Ja ja, het begint nu echt wel te korten! Geniet van je laatste gastronomische week.

    BeantwoordenVerwijderen