Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 3 april 2010

2e 30-er

Met het Tervuurse park als decor liep ik 5 rondjes rond de schitterende vijvers in gezelschap van Nathalie en Hendrik. Al babbelend schiet de tijd aardig op, zodat ook ditmaal de 30 km snel verteerd waren.
We deden er met de stops bij zo'n 3:16u over. Ik was zeer rustig begonnen (138 bpm), maar naar het einde toe kreeg ik het toch iets moeilijker waardoor mijn gemiddelde hartslag steeg naar 146 bpm. Wellicht zit de slechte nachtrust er wel voor iets tussen. Ik was weer opgewonden als een klein kind. Het blijft toch nog altijd een uitdaging.
Er staat me nog een flinke week te wachten. Enkel maan- en vrijdag zijn vrij van training. Met zaterdag de 3e 30-er, ditmaal in de Gentse Blaarmeersen.

Hopelijk wordt het weer dan wat beter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten