Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 28 april 2010

Analyse

Hieronder de naakte cijfers:

Plaats (totaal): 13.067 op 36.522 (aangekomen)
Plaats (geslacht): 10.538 op 24.423
Plaats (categorie 44-49j): 1.466 op 3.154
Tot halfweg nam mijn snelheid toe, netjes op schema, maar dan zakte hij stilaan weg. Blijkbaar ligt de basis toch nog niet zo goed. Dit kan alleen maar getraind worden door voldoende kilometers te lopen, zodat het duureffect langer aanhoudt. Voor kortere afstanden mag ik dan misschien wel goed zitten, aan de langere moet nog gewerkt worden. Stof voor een volgende bespreking met onze coach.
Anderzijds is het melkzuur merkbaar sneller weg. Ik ben gisterenavond al opnieuw 5km gaan lopen. Het deed me echt deugd, temeer daar het plots weer enorm stresserend werd op professioneel vlak. Ik had even mijn vertrouwde uitlaatklep weer nodig.
Alleen voel ik een vervelende pijn aan de binnenkant van mijn linker bovenbeen.
Iets verrokken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten