Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 14 april 2010

1/8 triatlon

Ik heb niet aan de verleiding kunnen weerstaan en in de verwachting dat het toch al volzet zou zijn heb ik me nog kunnen inschrijven voor de 1/8 triatlon van Brasschaat. Deze gaat dus door op 27 juni e.k. om 9:00u. Uniek aan deze triatlon is dat, buiten het zwemmen, alles doorgaat in het centrum van Brasschaat, dat voor die gelegenheid afgesloten wordt voor het verkeer.
Ik zal nu niet alleen het zwemmen en het fietsen moeten trainen, maar ook de overgangen. Trouwens, het fietsen werd me al aanbevolen omdat ik kennelijk wat soepelheid mis. Wellicht zal ik ook eens naar beter materiaal moeten uitzien zoals een fiets en een wetsuit. Wel spannend zo'n onderneming. Deze 1/8 triatlon is op zich niet zo zwaar. 750 meter zwem je gemakkelijk in een half uur, 20 km fietsen moet kunnen in 3/4 uur en 5km lopen binnen het half uur. Tezamen dus 1:45u wat te vergelijken valt met een halve marathon.

Maar goed, 't is weer eens iets anders en dat houdt een mens bezig...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten