Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 21 maart 2010

Zwinstedenloop

Ik ben naar Sluis getrokken met de intentie om de halve marathon officieel binnen de 2 uur af te ronden en liefst met wat reserve. Alle condities waren trouwens gunstig, het weer was aangenaam, het parcours vlak, weinig wind. Het is me dan ook gelukt! Meer nog, ik heb mezelf overtroffen met flink wat overschot. 1:48:15u, met een gemiddelde van 11,66 km/u. Een marathon binnen de 4 uur lijkt daar door wel een zekerheid.
Helaas protesteerde de hamstring van mijn linkerbeen weer, nadat ik er tijdens de fartlek van afgelopen dinsdag wat teveel van verlangde. Gisteren was de pijn weg, vandaag dook hij dan weer op. Een beetje kalmer aan is nu de boodschap. Gelukkig had ik dit maal geen blaren!

Het doet altijd deugd te merken dat de trainingen dan toch het gewenste resultaat opbrengen.

1 opmerking:

  1. Ik lees net op de site van deze loop dat de MMC als grootste club heeft deelgenomen. Volgens de organisatie zou het om 54 leden gaan. Volgens onze telling zou het zelfs om 64 lopers gaan. Volgende keer beter afspreken hoe wel ons juist moeten inschrijven...

    BeantwoordenVerwijderen