Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 17 maart 2010

Op Visite bij Stories op AVS

Op 9 maart j.l. mocht ik mijn verhaal eens doen op de Oostvlaamse regionale televisie AVS. Behoorlijk zenuwachtig begon ik aan dit interview. Naar het einde toe raakte ik wat meer op mijn gemak.

Ik heb me trouwens vergist. Het zal 2012 worden voor deze Two Oceans ultramarathon.
Dit jaar heb ik me al ingeschreven voor de marathons van Londen (25/04/10) en Chicago (10/10/10). Volgend jaar, dus 2011, staan Boston en Berlijn op het programma. En daarmee zal ik de 5 grootste marathons (World Marathon Majors) gelopen hebben.
De bedoeling mag duidelijk zijn: proeven van de ultieme marathonfeesten en daarbij mijn tijd wat scherper stellen.

1 opmerking: