Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 22 september 2010

Participant guide 10-10-10

Zat vandaag in mijn brievenbus. Achteraan meldt het Confirmation Ticket:
Bib: 9243
Gender: Male
Age: 49
Start Assigned: Corral D
Dat laatste verraste me aangenaam.
Ik dacht dat ik met mijn beste tijd in de Open Corral zou terechtkomen. Voor Corral D moest ik mij in een eerdere marathon kunnen kwalificeren met een tijd van minder dan 4:00:59u.
Misschien geloven ze dat ik dat wel zal halen (?). Ik ben het eens gaan controleren op de website en het klopt wel degelijk. Bovendien staat er vermeld dat "Start corral assignments are now final".
Elders lees ik: "The Elite Development Corral and the lettered Start Corrals A, B, C and D are seeded placement of the fastest 12.000 participants based on their recent marathon and half marathon times."
Misschien zit ik met mijn 4:08:33u wel bij de 12.000 snelsten?
Of ze moesten naar mijn tijd op de halve marathon gekeken hebben, want daar voldoe ik dan weer wel (minder dan 1:50:59u). Maar wie heeft hen dan mijn besttijd op de halve marathon (1:48:15u) doorgegeven? MMC?

Toch wel vreemd, maar wel bemoedigend ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten