Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 25 september 2010

3e 30-er

Vanmorgen liep ik met de MMC deze laatste 30-er voor de marathon van Chicago in het prachtige park van Tervuren. De zon was volop aanwezig en dat was natuurlijk de heerlijke saus over het geheel. Ik moest me in de tweede ronde verplichten om het tempo wat op te drijven wilde ik de gewenste hartslag halen.
Uiteindelijk liep ik 31,08km in 3:01:57u met een gemiddeld tempo van 10,25km/u en een gemiddelde hartslag van 145bpm. Op de laatste 30-er voor de marathon van Londen haalde ik 'slechts' 9,38km/u bij een hartslag van 148bpm. Dat bevestigt nog maar eens de progressie (±9,3%). Als ik deze progressie procentueel mag doortrekken op de marathon, dan zou ik op 3:47:27 uitkomen!

Ik geef het maar mee voor degene die mijn sponsoractie nog willen steunen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten