Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 1 november 2009

Vredig

Ik stond op nog voor de wekker afliep. Het is nu 5:20u en alles is rustig. Geert staat mee op, de kinderen liggen nog te pitten. Gisterenavond had ik alles mooi klaar gelegd zodat ik niets meer moest zoeken. Straks trek ik de warme kleren aan die weg gegooid mogen worden. Ik zal er uit zien als een gedeporteerde! Nog een sober ontbijtje en dan kan ik afzakken naar de lobby. Ik heb eigenlijk nog goed geslapen ook, ondanks de opwinding. Die opwinding zal alleen maar groter worden naarmate het uur U nadert en zeker in groep, dan kunnen we elkaar wat opjutten.

Hiervoor heb ik dus jaren lang getraind, ben ik meer dan een jaar lid van de MMC en let ik sindsdien veel meer op mijn voeding. Ik woog 84 kg, ik weeg er nu 76. Dit is allemaal nieuw voor mij en ik ben blij dat ik het op deze manier met jullie kan delen.

Vanavond zal (ik ben er zo goed als zeker van) de euforie groot zijn en de tranen niet ver af.

Maar nu nog eerst aan de start geraken ...

3 opmerkingen:

  1. Hallo Bert, Geert, Ruben en Eva!

    Maria en ik zitten klaar om je te volgen en om je heel goed succes toe te wensen!

    't Zal lukken: zeker weten!

    dikke kus,

    Maria en tantangel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Bert,

    FANTASTISCH NIEUWS GEVONDEN OP DE RUN TRACKER MET JE 4:16:11 U!
    YOU MADE IT !!! A DREAM COME TRUE !

    Laat die traantjes nu maar rollen als het allemaal effe teveel zou worden en geef ook de familieachterban ginder maar dikke knuffels voor de steun die ze je gegeven hebben.

    AND NOW IT'S PARTY TIME IN NY !

    Groetjes van ons allemaal.
    Koen & Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Bert,
    Proficiat met deze prachtige uitslag !
    Super man !
    Geniet nu maar van deze zeer mooie prestatie.
    Bert

    BeantwoordenVerwijderen