Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 8 februari 2010

Haïti Lavi 12-12

Mag ik even uw aandacht voor ons Benefietconcert op 13 februari e.k. om 20:00u in deSingel te Antwerpen.
Mijn vrouw en ik zullen het koor versterken. Ik heb dit werk al meermaals gezongen toen ik nog Bertje was.
De affiche is vrij indrukwekkend, iedereen doet dit belangeloos en voor het goede doel. Voor meer details, klik op de afbeelding hiernaast.
De opbrengst gaat integraal naar de slachtoffers van de aardbeving in Haïti.

Wij zien jullie graag in grote getallen verschijnen.

Voor hen die op 13 februari verhinderd zijn bieden wij de mogelijkheid aan om toch uw bijdrage te leveren op deze projectpagina.

3 opmerkingen:

  1. De zaal biedt plaats aan 950 personen.
    Er zijn nu al 800 tickets verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisterenavond heeft een verkoudheid mij plots in zijn greep genomen. Daardoor kan ik onmogelijk een zinnige noot uitkramen laat staan de Messiah zingen.
    Het zal dus zonder mij zijn.
    Mijn excuses voor hen die speciaal voor mij zouden komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar zeggen van mijn vrouw moet het een fantastische uitvoering geweest zijn. Volle zaal (950 man) en staande ovatie.
    Ik heb natuurlijk spijt dat ik er niet bij kon zijn.
    Ik heb in het WE zelfs niet kunnen lopen !

    BeantwoordenVerwijderen