Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 27 februari 2010

26.2

Vanmiddag liep ik een paar rondjes (van 5km rond de watersportbaan in Gent) mee met MarathonMan.
Eerder om het project 26.2 van Chris Cotteleer mee in te lopen. Chris wil in 2 jaar 26 marathons lopen en dit voor het goede doel.
Je leest er meer over op zijn blog.
Ik moet zeggen dat Chris er een stevig tempo op nahield (meer dan 10km/u) en dat ik na de derde ronde blij was dat ik een tragere loper kon vinden om mijn laatste ronde af te maken. Best wel een gezellige bedoeling daar!
Ik liep een halve marathon (21,1km) in 2:09:33u. Maar aan een veel te hoge hartslag.
Deze week had ik het sowieso al moeilijk. Ligt het aan de verkoudheid, of aan de werkstress, of aan de voeding? Ik hoop maar dat het van voorbijgaande aard is, plezant is het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten