Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 22 januari 2012

Trèfle à 4 feuilles

Ja wadde. Ik heb me nog eens aan een trail gewaagd. Van in het begin nam ik me voor om bij Wanda W. te blijven. Ik wilde m'n hartslag laag houden, enkel op de hellingen mocht ik wat zotter doen. Oorspronkelijk dachten we beiden de 33km aan te kunnen, maar allerlei omstandigheden heeft ons doen stoppen na de tweede ronde bij 23km. Het werd dus een klavertje 2. Wanda was het moddergeploeter meer dan beu en ik begon weer pijn in mijn rechtervoet te voelen. Afgezien daarvan was dit weer een interessante ervaring en nog niet eens zo ver van huis (1,5u rijden).
Ik had op het schema van Tomas 25km staan. Ik heb 23,2km gelopen, en heb me netjes binnen de hartslagzones gehouden. Met z'n 520 hoogtemeters denk ik wel dat ik van een geslaagde training mag spreken. Ik deed er zo'n 3:14u over !
Met dank aan Johan om ons heen en terug naar en van Olne te voeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten