Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 23 oktober 2011

1e 30er is al een feit

Tomas verraste me een beetje met de mededeling dat ik op de WS-Classic in Vlissingen het toertje van 33km (uiteindelijk bleek het bijna 34km te zijn) mocht lopen. Aanvankelijk met de wind mee, op het strand, dan door de duinen om via de polders en een schattig bosje, tegen de wind in, terug te keren. Best wel zwaar. Op aanraden van Tomas liep ik de eerste 30km aan een lage hartslag, maar nadat mijn borstband geen signaal meer doorgaf, heb ik er toch nog eens een lap op gegeven. Heerlijk. Het was trouwens genieten in Vlissingen. Stralende zon, prachtige zonsop- en ondergang, geweldig gezelschap en een goed uitgerust hotel (o.a. zwembad). Echt zalig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten