Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 10 oktober 2010

Race day

Ongelofelijk goed geslapen. De wekker heeft me moeten wekken om 5:00u. Eerst ontbeten (banaan in pannenkoek gerold) en dan nog tijd zat om me om te kleden en klaar te maken. Ditmaal zijn de tepels afgeplakt. Het zal behoorlijk warm worden en ik wil niet weten wat het effect van zweetzout is op afgeschuurde tepels.
Gisteren, tijdens de pastaparty, kregen we de raad om niet alleen ons petje nat te houden, maar zeker ook de binnenkant van onze armen en benen. Vermits we vroeg vertrekken (7:30u) zullen de eerste drie uur nog wel meevallen. Na de middag verwachten ze temperaturen tot 85°F (=30°C). Maar dan hoop ik al lang binnen te zijn.
Niet dat ik excuses zoek voor een mindere prestatie, ik zal er nog altijd voor gaan, maar de omstandigheden zijn dus niet echt optimaal. Voordeel is wel dat we geen extra kleding naar de start moeten meenemen en dat de 'Family reunion area' ongetwijfeld buiten zal zijn.

2 opmerkingen:

  1. Proficiat met je prestatie! En des te meer als je de weersomstandigheden in acht neemt.

    Knap gelopen. Ben al benieuwd naar je verslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bert,


    Wat een superprestatie !!!

    Een heel dikke proficiat.

    Geniet intens van de "après-marathon", met de ganse groep van de MMC club.



    Liefs,


    Inge.

    BeantwoordenVerwijderen