Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 6 oktober 2010

Wedstrijdschema

Kreeg gisteren volgende mailtje van onze coach Tomas:
"...
De fietstrainingen hebben je beenspieren meer duurkracht gegeven. Je lichaam is sterker geworden en kan dus meer aan.

Ik denk dat een mooie tijd mogelijk is in Chicago!
Hieronder vind je nog het laatste wedstrijdadvies die je voorbereiding op de marathon vervolledigt.
..."
Dat heeft me weer aan het rekenen gezet. Waarschijnlijk geen goed idee, maar ik ben nu toch al opgewonden. Als ik aan die intensiteiten een snelheid tegenover stel, dan kom ik uit op 3:45:06u. Maar de laatste kilometers moeten dan ook voluit kunnen gaan. En dat was met de twee vorige marathons niet het geval. Mijn hartslag bleef toen steken op 90%. De spieren wilde niet meer! Vermoeidheid en gebrek aan energie. Ik zal dan ook mijn glycogeenvoorraad (koolhydraten) mooi op peil moeten houden tijdens de wedstrijd met de nodige gels. En veel water drinken!

Feit is dat ik er wel sneller mag 'invliegen' ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten