Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 10 oktober 2010

The day before

Vanmorgen pas wakker om 6u! 2 uur tijd om mij om te kleden voor een korte activatieloop van een 5-tal kilometer.
Daarna iets zoeken om koolhydraatrijk te ontbijten.
De rest van de dag was het rusten geblazen. Een boek lezen in Millenium park, een beetje rond kuieren, mensen gade slaan enz...
Hoogtepunt was wel de boottocht op de Chicago river met een toelichting bij het bezichtigen van de talrijke gebouwen langs de oevers. Echt wel de moeite. Het weer was er ook naar, het kwik haalde uiteindelijk vlotjes de 30°! Dat belooft voor morgen!
Nadien platte rust en mijn uitrusting voorbereiden en straks naar de pastaparty hier in de buurt.
Ik ben er helemaal klaar voor, alhoewel ik me een klein beetje zorgen maak over een zeurende pijn in de onderkant van mijn linkse kuitspier. Een uitgebreide behandeling met een spierpijn verzachtende zalf zal hopelijk voldoende zijn. Ik heb me een belangrijk doel gesteld en het woord 'opgeven' staat (nog) niet in mijn woordenboek!

Het is nu 18:11u plaatselijke tijd en nu is alles nog rustig ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten