Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 17 oktober 2010

Opbrengst 'Een 10 op 10-10-10'

Ik weet niet wat jullie er van denken, maar ik wil mezelf graag een 10 op 10-10-10 geven. Deze sponsoractie heeft me werkelijk drijfkracht gegeven.

De inzetten varieerden van 1 tot 15€/minuut. Ik kreeg nog toezeggingen net voor en zelfs tijdens de marathon (zij het dan net na de start).

Dankzij de talrijke sponsors, hun milde bijdragen en mijn snellere tijd, klom de sponsoring tot het niet onaardige bedrag van 3.314€. Iets om best fier op te zijn. Het wetenschappelijk onderzoek naar de mechanismen die verantwoordelijk zijn voor de ontstekingsreactie bij mensen met astma en bij inspanningsastma, zal er wel bij varen.

Het gemiddelde van de geschatte eindtijden lag op 3:54:29u. Met 3:44:00 en 4:00:00 als uitersten. Wat algemeen wijst op een voorzichtige inschatting. Mocht de hitte niet hebben toegeslagen dan zou het er wellicht allemaal nog gunstiger hebben uit uitgezien.

Mijn echtgenote kon mijn eindtijd het beste pronostikeren. Zij kent mij dan ook door en door! Maar omdat weinigen onder u dat zullen geloven heb ik nog een tweede exemplaar voorzien van het aandenken uit Chicago: een rijkelijk gevulde fotoreportage van deze schitterende stad. Deze gaat naar 2 zussen die op een eindtijd van 3:50:00 hebben ingezet. Hoe zij dit boek onder elkaar gaan verdelen is een open vraag.

Nogmaals hartelijk dank aan al mijn gulle sponsors.

Update 23-10-2010: De sponsorloop bracht uiteindelijk 3.400€ op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten