Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 24 november 2010

Watermolentriatlon

Groot was mijn verbazing toen ik mij wilde inschrijven voor de Watermolentriatlon van Hamme. Op hun website stond vermeld dat die op 19 juni 2011 doorgaat. Een beetje jammer, want tot voor kort dacht ik dat het op 29 mei 2011 zou doorgaan. Maar goed, 19 juni is ook nog vrij, maar naar mijn mening nogal dicht bij de triatlon van Brasschaat, een week later.
Nog groter was mijn verwondering als ik een antwoord kreeg van de organisatoren van de Watermolen triatlon dat zij mijn deelname in beraad nemen omdat zij overwegen uit te wijken naar 22 mei om zg. de concurrentie met Brugge en Retie te ontlopen. Vervelend, want dan ben ik een weekje met vakantie.
Ik was nog niet van de verwondering bekomen of ik verneem dat de triatlon van Brasschaat nu niet eind juni maar eind mei doorgaat, nl. op 29 mei. Juist, de datum waarop oorspronkelijk die van Hamme zou doorgaan.
Nu goed, die datum was al gereserveerd maar ik had liever met die van Hamme begonnen omdat die iets minder lang is (1.350/35/10 tegenover 1.500/40/10).
't Ziet er dus naar uit dat Hamme van mijn kalender moet gehaald worden. Maar ik heb al een leuk alternatief, de Eneco 24u cycling van Zolder - 25-26 juni op het circuit van Terlamen samen met de gasten van BrTC. Fietsen is (nog) niet mijn ding, maar dat komt wel.

2 opmerkingen: