Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

donderdag 11 november 2010

Herfst

Met dit stormachtig weer liggen de herfstkleuren wel snel op de grond. Eigenlijk geen weer om een hond door te jagen. Maar toch... Met enkel een T-shirtje aan heb ik toch weer 12km achter de kiezen. Achteraf besefte ik dat ik beter iets met lange mouwen had aangetrokken. Ik haalde vlot 10,5km/u met een SD-hartslag. Schitterend schouwspel trouwens. De wind schudt gewoon alles uit de bomen. Naar het einde toe begon het ook te regenen. Iets minder aantrekkelijk, maar een warme douche maakt veel goed.
Ik kijk al uit naar de halve marathon van Kasterlee op zondag a.s. Ik wil er nog eens een lap op geven. 1u45m houd ik voor mogelijk.
U zal het spoedig te weten komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten