Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

vrijdag 3 december 2010

Koude drukte

Professioneel zo druk dat het lopen uitblijft! Niet van mijn gewoonte. Maar anderzijds komt het wel goed uit omdat het stenen uit de grond vriest en het zo glad is dat het onverantwoord is om te lopen. Vorig winter ben ik twee maal onderuit gegaan en dat deed echt geen deugd. Moet ik me dan toch een loopband aanschaffen?
Morgen is er de MMC 10km clubwedstrijd en ze verwachten ook nog eens pakken sneeuw. Of ik er dan al geraak, 't is in Gent te doen, is nog de vraag. Of we comfortabel kunnen lopen is een andere vraag, laat staan dat we er een nieuwe PR kunnen uitslaan.
Gelukkig ben ik nog gaan zwemmen en fietsen (op de rollen, lekker warm binnen), zodat daarmee toch nog wat aan de conditie werd gewerkt.

Nu ik van thuis uit werk ben ik met zulke dagen wel content dat ik de baan niet op moet. Sta maar eens in een 600km lange file ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten