Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 25 mei 2011

Triatlon Brasschaat afgezegd

Met pijn in het hart, maar na wijs beraad met huisarts en omgeving, heb ik de moeilijke maar noodzakelijke beslissing genomen om mijn deelname aan de triatlon van Brasschaat te annuleren. Allerlei signalen wijzen er op dat ik mijn drukke professionele situatie niet meer kan verzoenen met een doorgedreven sportieve kalender. Ik heb moeten kiezen voor de 'boterham'. Tot voor kort kon ik de stress gemakkelijk wegwerken door te sporten, maar nu de sportieve 'bevrediging' uitblijft, biedt dit natuurlijk weinig compensatie. Integendeel het bezorgd me nog meer stress!
Ik ben er mij van bewust dat dit een periode is waar ik door moet en dat ik niet direct mijn leeftijd mee heb, maar het tij zal ongetwijfeld keren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten