Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 12 juni 2011

Kapellekesloop

Ik denk dat het ergste geleden is. Donderdag liep ik 10km in minder dan een uur en gemiddeld op minder dan 90% van mijn overslagpols. Gisteren, tijdens de Kapellekesloop in Minderhout, deed ik er nog een schepje bovenop door de 10,55km te voltooien in minder dan 50 min. Helaas was ik mijn hartslagmeter (weer) vergeten, maar het gevoel was geweldig. De eerste 2km liet ik iedereen begaan, om dan het tempo stevig op te voeren en mij van bij de laatsten naar ergens in het midden toe te werken.

Deze uitslag had ik echt wel nodig. Het psychologische effect is enorm. Ik weet nu dat ik het nog kan en dat, mits de nodige training natuurlijk, verbetering nog steeds mogelijk is. Bovendien werkt het sporten weer tegen de stress wat het voorheen alleen maar verergerde.

Ik mag dus weer durven dromen...

Trouwens, deze Kapellekesloop is echt wel goed georganiseerd en de ambiance is heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten