Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 22 mei 2011

16km zonder pijn

Heb net de Lions 10 miles van Brasschaat gelopen. Aanvankelijk eerst als training, maar de adrenaline besliste er anders over. Ik heb duidelijk aan snelheid ingeboet! In de 3e ronde moest ik zowaar gas terug geven, mijn hartslag lag veel te hoog! In de 4e en laatste ronde heb ik me dan toch laten gaan! De laatste 400m perste ik er nog 13km/u uit. Ik kon het moeilijk verkroppen dat ik op het einde nog voorbij zou gestoken worden.
Na al mijn knieperikelen ben ik toch nog best tevreden. Ik eindigde in 1:24:21u. Mijn Garmin gaf echter 15,06km aan ! MAAR, en dat is wel het belangrijkste, ik heb geen pijn gehad. Wel sieren enkele blaren weer mijn rechtervoet, maar dat is het minste van mijn zorgen.

Ik geraak stilaan uit mijn dipje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten