Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 18 mei 2011

Nieuw intakegesprek

Vandaag het nieuwe programma besproken met Tomas. We hebben het ook over de tijdens de Boston Marathon opgelopen knieblessure gehad. Volgens hem zou dat wel eens kunnen komen van een verkeerde houding op de fiets. Zeker met klikpedalen wordt je nog meer in een bepaalde houding gedwongen. Gecombineerd met het heuvelige parcours en de impulsieve start van de marathon, kan dat wel eens de verklaring zijn waarom ik de blessure tijdens de wedstrijd opliep. Ik ben nu op zoek naar een adres om mijn fiets en schoenplaatjes te laten aanpassen om een betere fietshouding aan te nemen. Misschien lossen ze dan meteen ook de zadelpijn op.
Afgezien daarvan ziet Tomas mijn kansen op een sterke verbetering van mijn PR op de marathon groot in. Ik heb het programma nog niet mee gekregen, maar het beloofd een harde noot te worden. Bijna al mijn geplande wedstrijden, ook de triatlons, heeft hij er in kunnen verwerken. Ik kijk er naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten