Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

dinsdag 3 mei 2011

Tweede zwemproef

Vanavond dan toch mijn tweede zwemproef voltooid. Lag zo wat in de lijn van de verwachtingen: 1.500m in 33min27sec. Ik was merkelijk de traagste van de hoop, maar ook merkelijk de minst jonge! En ik moet zeggen dat 'ze' mij met veel respect hebben 'bejegend'.
Ik ben er best tevreden mee. De tijdslimiet van 40min op de 1/4 triatlon van Brasschaat mag dus geen probleem zijn. Er is nog wel wat werk aan de winkel en dat maakt het weer tot een mooie uitdaging. Streefdoel wordt minder dan een half uur.
Bovendien heb ik tijdens de proef geen enkele last van mijn knie gehad, maar ik vrees dat ik morgen wel met verzuurde schouderspieren zal moeten afrekenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten