Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 19 maart 2011

Lyra Natuurloop 25km

Deze voorjaarsklassieker mocht niet op mijn kalender ontbreken. Hij past altijd perfect in het schema naar de aanloop van een voorjaarsmarathon. En de weersomstandigheden waren ideaal om er eens flink tegen aan te gaan. Heerlijk lentezonnetje en weinig wind. Van onze coach Tomas moest ik mij de 8 eerste kilometers wel inhouden, maar dan hield niets me nog tegen. 17km lang liep ik tegen 12km/u. Uiteindelijk bleek het om 25,56 km te gaan die ik aflegde in 2:12:51u. En ik ben daar best trots op. Een nieuw persoonlijk record op de 25km.
En de hamstrings zeurden niet en deden hetgeen van hen verlangd wordt, nl. lopen.

Heerlijk! I'm back on the track...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten