Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 26 maart 2011

Cyclo Ludo Peeters

Met enkele BrTC'ers een leuk toertje gefietst in 't kader van de Cyclo Ludo Peeters. Brasschaat-Nijlen-Brasschaat. 60km. Je kon ook voor 90km of zelfs 145km kiezen. Maar met de trail van morgen in het hoofd heb ik het bescheiden en vooral zeer rustig gehouden. Altijd toch wel een zeer kleurrijke bedoening. In zekere zin ook wel de sport voor de wat zwaardere atleet. Als je begrijpt wat ik wil zeggen. Langs het Albertkanaal had menigeen het moeilijk bij het opboksen tegen de wind. In het land van de blinden is éénoog koning. Jawel, ik heb het ganse traject langs het kanaal de groep 'uit de wind gezet'. Ik moest me ook regelmatig inhouden en dat was gelukkig ook wel de bedoeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten