Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

donderdag 24 maart 2011

Camelbag

Vermits er geen bevoorrading is tijdens de trail de Gougnies, moeten we alles zelf meenemen. En vermits het water het grootste aandeel vormt heb ik me een nieuw attribuut aangeschaft. Een camelbag van Hydrapak. Een waterreservoir van 3 liter in een rugzak. Je zuigt het water eruit zodat de waterzak zichzelf vacuüm trekt. Het water kan dus niet klotsen op je rug. Gels zijn veel minder plaatsrovend en die neem ik trouwens tijdens een marathon ook altijd mee in een gordel (numberbelt).
Het weer beloofd zonnig te worden. En dat al voor de ganse week. De kans dat het ginder een modderbad zal zijn is dus vrij klein. Dat maakt het dan ook iets minder zwaar. Het zou ook ietsje frisser worden, maar dat maakt het allemaal nog dragelijker. Nu het weer waarschijnlijk niet zal tegenwerken zal ik enkel nog de hoogtemeters moeten trotseren. Het is mijn eerste trail en ik hoop dat het niet afloopt zoals mijn eerste veldloop...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten