Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 6 december 2010

Glad

Afgelopen WE mag wel het WE van de slippertjes genoemd worden. Alhoewel ik ditmaal niet gevallen ben. En wat me nog het meeste opviel is dat je nog behoorlijk kan lopen op verse sneeuw. Ik was zaterdag wel een half uur te laat in Gent en heb dat mogen bekopen met een latere start en een sneeuwstorm er boven op. De andere zaten toen al lekker binnen. Toch liep ik de 8km rond de vijver van de Blaarmeersen (ipv 10km rond de watersportbaan) in ietsje minder dan 41 minuten.
Zondag zette de dooi in en was het ongemeen glad op het parcours in Beveren. Omdat we hier geen hellingen hebben, maken we ze zelf wel, moeten ze in Beveren gedacht hebben! En de Finse piste gaat er dan ook mooi overheen. Maar ondanks het zware traject heb ik mijn besttijd op de 10 miles toch met meer dan anderhalve minuut kunnen scherper stellen! Weer te snel gestart. Dat heb je als er bijna alleen maar 'echte' atleten aan de start verschijnen. Ik werd uiteindelijk 32e van de 41 die zijn aangekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten