Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 8 mei 2010

Brasschaat Triatlon Club

Om de uitdaging met meer kans op slagen te kunnen aanpakken, heb ik me lid gemaakt van onze lokale triatlon club (de BrTC).
Afgelopen woensdag heb ik er al kennis mee mogen maken in een eerste zwemsessie. Mijn lessen stijlverbetering hadden kennelijk goed geholpen. Ik kreeg enkel een opmerking over mijn benenwerk. Ik moet een beetje harder trappelen en de benen meer omhoog houden. Dat laatste zal door de wetsuit wel geholpen worden.
Zondagochtend wordt er gezamenlijk gefietst. Morgen zal ik nog moeten passen wegens nog geen fiets.
Maandagavond lopen ze dan tezamen. Vermits ik al genoeg looptrainingen in de week heb, zal dat zonder mij zijn.
De meesten van ons groepje hebben, net als ik, nog geen triathlonervaring. Ik voel wel dat ik wat achterstand heb bij het zwemmen, maar de instructrice beweerde dat ik, in de 2 maanden die me nog resten, die achterstand wel zal goedmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten