Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

donderdag 6 mei 2010

Fiets

Ik denk dat ik een mooi koopje heb gedaan.
Een FUJI SL1 COMP SRAM maat 55. Tweede hands gekocht via via...
Er moeten nog wel trappers aan, maar dat is wel het minste van mijn zorgen. 'Ze' zeggen dat dit een uitstekende fiets is. Volledig van carbon. De prijs was gelukkig het probleem niet. Volgende week kan ik hem ophalen. En dan eens gaan uittesten zeker! Ik heb eigenlijk nog geen km gefietst buiten dan die paar keer voor de looptraining naar het Park van Brasschaat. Fietshelm heb ik ook op de kop kunnen tikken. Bijpassend rood.

Voor het wielren onderdeel ben ik dus bijna gesteld, nu nog voor het zwem onderdeel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten