Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 30 mei 2010

Yes!

De strategie heeft gewerkt.
Ik ben rustiger vertrokken voor de 20km door Brussel en heb dan na 4km besloten om er voor te gaan, waardoor ik mijn doelstelling kon halen. De steile "beklimming" op de Tervurenlaan tegen het einde toe, gaf me zelfs een adrenalinestoot. Ik finishte in 1:44:56u. 4 seconden overschot. Wat een geweldig gevoel. Een boost voor mijn zelfvertrouwen.
Na de wedstrijd heb ik heerlijk kunnen genieten van de schuimwijn die ons via de club is aangeboden. Kennelijk had iedereen het wel naar zijn zin.
De weersomstandigheden waren ook ideaal. Niet te warm, bewolkt, maar geen regen. Enkel aan de start kon een buitje en een strakke bries de pret wat dempen. In zo'n geval komt een PMD-zak wel van pas, het houdt je droog en je voelt de wind al een pak minder. Eenmaal gestart dump je de plastieken zak, je raakt vanzelf toch opgewarmd. Alleen oppassen dat je niet struikelt over de zakken die anderen achterlaten. Op dat gebied is lopen niet echt ecologisch. Om maar te zwijgen van de flesjes water die in massa op de weg worden weggegooid. Naast die vervuiling (die nadien wel wordt opgeruimd), moet je echt zien waar je je voeten plaatst wil je ze niet omslaan!

Man, this feels great !!

2 opmerkingen:

  1. Blijkbaar heb je d'er echt wel van genoten. Je straalde gewoon zondag. Kan ook van de schuimwijn zijn, natuurlijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarschijnlijk ook, maar toch eerder omdat ik mijn doelstelling had bereikt!

    BeantwoordenVerwijderen