Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 1 mei 2010

Fiets en wetsuit

Ik ben op zoek naar een geschikte fiets en wetsuit.
Heeft iemand suggesties, aanbevelingen en/of iets te koop?
Laat me het weten, want ik ben op dat gebied nog een complete leek.
Mijn neef, fervent wielrenner, liet me weten dat een fiets moet gegoten zitten zoals je loopschoenen.
Neem ik klikpedalen of eerder "teugels" voor deze relatief korte afstand van 20km? Dan kan ik er al met m'n loopschoenen in en hoef ik die wissel niet meer te doen?
Voor de wetsuit spreken ze over soepelheid en drijfvermogen. Wat is het ideaal om 750 m crawl te zwemmen? Ik neem trouwens aan dat crawl verstandiger is dan schoolslag en dit om de benen wat te sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten