Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 13 juni 2011

EY Classic

En ook deze 125km fietsomloop heb ik goed verteerd. Ik heb me overhaald om met de Pro's van het Unizo Cycling Team mee te rijden en dat is me gelukkig niet tegengevallen. Integendeel, dit smaakte naar nog. Conditioneel zit het blijkbaar goed. Tijdens zo'n lange fietstocht komt het er op aan om zeker niet zonder brandstof te vallen. Genoeg drinken en het aanbod op de bevoorradingen zeker niet afslaan. In het verleden heb ik al meermaals mee gemaakt dat ik de man met de hamer tegen kwam. Gelukkig overkomt me dat nu niet meer.
We hebben bovendien nog veel geluk gehad met het weer. Om 8:00u regende het nog een beetje, maar voor de rest van de dag is het bij zwaar bewolkt gebleven.

En daarmee heb ik weer eens een grens verlegd. Ik fietste nog nooit zo lang. Met het stukje naar De Zeurt in Schoten en na de tocht hetzelfde stukje terug, zat ik zelfs op 134km. En dat bij een gemiddelde snelheid van zo'n 28km/u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten