Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

vrijdag 15 april 2011

Boston, oudste stad van de VS

Vroeg op! 4:30u! We worden met de auto naar Berchem station gebracht. Van daaruit gaat het dan met de KLM-bus naar Schiphol. Een ritje van 2 uur. Toch nog iets geslapen. Iets na 11:00u, met wat vertraging, stijgt de Boeing 747 op richting avondland. Rond 13:00 lokale tijd, na een vlucht van meer dan 6 uur en een tijdsverschil van 6 uur, landen we zachtjes op de tarmac van de luchthaven van Boston. Daar had dan een busje klaar moeten staan, maar die heeft nog eens een toertje moeten rijden omdat ze daar niet mocht staan wachten. Goed, rond 15:30u aangekomen in het charmante The Boston Park Plaza & Towers hotel. Even opfrissen en daarna een kleine buurtverkenning en langs de finish naar het Conventioncenter voor afhaling nummers, T-shirt en goodiebag. Op de gelegenheidsbeurs doe ik mij nog eens te goed aan allerlei energierepen, -snoepjes en -drankjes. De lage dollarkoers verleidt me tot aanschaf van extra loopmateriaal. Dezelfde loopschoenen bv. kosten hier omgerekend maar de helft van wat ze in België kosten.
Het bezoek aan de beurs sluit ik af met een film over het parcours van de Boston marathon. Best wel een hobbelige bedoeling. Maar het lijkt me wel te doen. Het is dan dan ik beslist heb om voor 3:45u te gaan.
De avond sluiten we af met een etentje in een gigantisch Italiaans restaurant nextdoor. We zijn ondertussen al meer dan 24 uur wakker als we rond 22:00u het bed opzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten