Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 26 juni 2010

It's gonna be a hot day!

Het was vandaag heet, het zal morgen nog heter zijn.
Nog een geluk dat de wedstrijd om 9:00u start.
Vanmorgen heb ik dan de lang verwachtte tryout gezwommen in de E10 plas, een overblijfsel van de aanvang van hetgeen ooit het duwvaartkanaal moest worden.
Ik ben er met de koersfiets naar toe gereden.
Gisteren was ik de wetsuit gaan halen en heb ik al eens getraind om hem uit te krijgen. Met de chrono! Het vroeg mij net iets meer dan een minuut om dat pak uit te krijgen, mij (zogezegd) af te drogen, kousen en schoenen aan te trekken, helm op te zetten, handschoenen aan te doen en rugnummer (aan 'numberbelt') aan te brengen.
Vanmorgen dan het zwemmen zelf! Ik was aangenaam verrast om na 17:30min al terug te zijn! Zo'n wetsuit helpt wel degelijk. Morgen komt daar nog de adrenaline bij. Ik mik daarom op 17min! De druk op het fietsen is al wat lichter. De wisselzone is echter nog wel een eindje lopen, en mijn fiets staat bijna helemaal vanachter. Een ding is duidelijk, niks blijft droog in dat neopreenpak. Mijn triatlonoutfit was drijfnat. Maar met zo'n warm weer verfrist dat alleen maar. Morgen kan ik de wetsuit in een plastieken zak achterlaten (die wordt dan naar wisselzone 2 gebracht), maar vandaag moest ik hem nog in mijn rugzak krijgen om vervolgens op mijn fiets te kunnen springen en huiswaarts te 'sjezen'.
Van namiddag ben ik dan naar de tennismatch gaan kijken van mijn dochter. Zij heeft met de meisjes van de club de finale gehaald. Ik ben wel even moeten gaan vluchten om mij in het racecentrum te registreren en mijn wedstrijdmateriaal (waaronder nummer en chip) in ontvangst te nemen. Veel volk daar!
Teruggekomen bleek een derde set noodzakelijk te zijn. Eva won deze na meer dan drie uur gespeeld te hebben. Mijn neus krulde van fierheid!
's Avonds heb ik in de club nog de nodige koolhydraten onder de vorm van een spaghetti naar binnen kunnen spelen en dan met de fiets terug naar huis. Genieten van de avondkoelte bij een glas water!

Voor zij die het gebeuren van dichtbij willen volgen: de uitslagen en de tussenstanden zullen tijdens de wedstrijd live te volgen zijn op de uitslagenpagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten