Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 16 juni 2010

Contactlenzen

Zeker niet omwille van ijdelheid, maar uit praktische overwegingen doe ik de overstap naar (dag-)contactlenzen. Nu kan ik bij het zwemmen ook eens iets onderscheiden en mijn bril kan door het zweet zeker niet meer van mijn neus glijden...
Ik heb ze vandaag al eens geprobeerd tijdens de zwemles met de BrTC en ik ben er echt wel van opgezet. Het heeft me anders aardig wat tijd en tranende ogen gekost om ze op hun plaats te krijgen. Mijn zoon heeft me, met z'n jarenlange ervaring, daarbij aardig geholpen. Alleen kan ik nu niet meer zo goed lezen. Het zijn ook maar daglenzen, bedoeld voor wedstrijden. Om ver te zien dus. Multifocale contactlenzen (met astigmatische correctie) schijnen nog niet te bestaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten