Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 2 mei 2012

Antwerp 10 Miles

Eigenlijk had ik de bedoeling om voor minder dan 1u20' te gaan. Ben dan toch maar gaan staan in het vak van 1u25'-1u35'. Foutieve beslissing bleek achteraf. Ik heb niet anders moeten doen dan voorbij steken en dat vraagt veel energie. Net voor de Kennedytunnel opzij voor een plasje, maar het wilde maar niet komen. Luc D. moest nu wel voorgaan. Ik heb hem echter weer bijgehaald aan de Jan Van Gentstraat. Ik moet in de Kennedy- en Bonivartunnel wel flink gas gegeven hebben. Luc en ik bleven tot halverwege de Imalsotunnel (konijnenpijp) bij elkaar, maar toen kreeg ik het bergop toch wel wat moeilijk en liet Luc los. Die eindigde ruim 15 seconden voor mij. Ik zelf deed er 1u24'17'' over. Al bij al toch 6 minuten beter dan 3 jaar geleden en dit kort na een halve marathon. Maar ik voel dat de snelheid wat zoek is.
Misschien lukt het me wel met de Lions 10 Miles in Brasschaat op 20 mei e.k.. Of volgend jaar, maar dan start ik toch een paar vakken vroeger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten