Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 20 mei 2012

Mission accomplished

Met enige fierheid kan ik melden dat ik geslaagd ben in mijn opzet. De 125km zitten erop aan gemiddeld 30,1km/u. Buiten een kort mals buitje zijn we gespaard gebleven van de regen. Het weer in de voormiddag was eigenlijk best optimaal. In de namiddag is het merkelijk warmer en zwoeler gaan worden. Maar dan was ik de Lions 10 Miles van Brasschaat aan het lopen.
In Brasschaat werden we opgewacht door een enorme mensenmassa en reden we door een meters lange erehaag. Dat gaf natuurlijk wel de nodige rillingen en we voelden ons als kampioenen verwelkomd. Alleen daarvoor zou je het al doen...
Ik heb de kracht van een peloton schromelijk onderschat. Je wordt gewoon mee gezogen met de groep. Enkel na de bochten moest je het gat weer dicht rijden, en hoe meer van achter hoe groter het gat. Dat heeft met het onvermijdelijke vertragen net voor de bocht te maken natuurlijk. Die vertraging cumuleert zich tot achteraan.
Voorts moet ik toch iets vinden op die zeer vervelende zadelpijnen. Suggesties in die zin zijn altijd welkom. 125 km was nog net doenbaar, maar langer had me wellicht zuur opgebroken.

Nogmaals hartelijk dank voor uw morele en financiële steun. We hebben daarmee een belangrijke bijdrage geleverd aan het kankeronderzoek. Ik fietste op die manier toch de aardige som van 1.592,50 € bij elkaar ofwel 12,74€/km. Samen met de 5 andere leden van het Unizo Cycling Team komen we dus gemakkelijk aan het vereiste bedrag van 5.000€/team. Voorwaarde voor deelname.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten