Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

vrijdag 4 mei 2012

125 van de 1.000km tegen kanker

Dit jaar heeft de derde editie plaats van de 1000km fietstocht van Kom op tegen Kanker.

Deze fietstocht voor het goede doel start op donderdag 17 mei en eindigt op zondag 20 mei 2012. De start en aankomst van de vier ritten bevindt zich te Mechelen en de tussenstopplaatsen zijn respectievelijk Brussel, Brugge, Tongeren en Brasschaat.

Als rasechte sportieveling zal ik samen met enkele andere ondernemers deelnemen met het Unizocyclingteam.

5 jaar geleden werd ik door een nieramputatie verlost van een agressieve tumor. Ik heb veel geluk gehad. Wat van menig andere personen in mijn omgeving niet gezegd kan worden. Daarom wil ik het onderzoek naar deze onrechtvaardige ziekte mee steunen.

Hiertoe ben ik bereid om op zondag 20 mei 125km voor mijn rekening te nemen. Een rit van Mechelen naar Brasschaat met een flinke omweg langs Geel. Aan een gemiddelde snelheid van 30 km/u zal me dit dus meer dan 4 uur kosten om dit te verwezenlijken. Ik heb er dan ook veel voor over om beduidend mijn grens te verleggen en jullie aan te sporen hetzelfde te doen maar dan door mij te sponsoren.

U kan dit doen door het bedrag van uw sponsoring over te maken aan KOM OP TEGEN KANKER rekeningnummer IBAN BE 14 733-1999999-83 en als mededeling GIFT 170-023-380 (deze laatste mededeling is zeer belangrijk bij uw overschrijving). Vanaf een storting van 40,00€ ontvangt u een fiscaal attest en is uw gift fiscaal aftrekbaar.

Alvast dank bij voorbaat.

Uw financiële bijdrage geeft niet alleen het kankeronderzoek een flinke duw, maar evenzeer mezelf.

Alle bijdragen voor deze fietstocht gaan integraal naar het kankeronderzoek, dat ervoor zorgt dat er morgen betere behandelingen en remedies gevonden kunnen worden waardoor heel wat mensenlevens worden gered.

Het bedrag van uw sponsoring kan u HIER invullen.

Bert Nijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten