Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 26 februari 2012

Helaas !!

De pijnlijke gevolgen van de stressfractuur blijven aanhouden. Ik heb dan maar besloten om mijn deelnames aan de marathon van Bienwald en de ultramarathon 2 Oceans in Kaapstad af te zeggen. In plaats daarvan doe ik er mee aan de halve marathon die gelijktijdig doorgaat. Dat geeft me nog 4 weken extra looprust. Normaal moet ik op een week tijd wel klaar staan voor die 21km. Tenminste als die stressfractuur dan volledig genezen is...
Ik ga me nu concentreren op mijn volgende doel nl. de halve IronMan van Antwerpen. Daarvoor ben ik nu al de fiets opgesprongen, hetgeen ik pas van plan was na de marathon. Samen met het zwemmen moet dit mijn conditie op peil houden. Van de nood een deugd maken: ik train nu beduidend meer in de 2 disciplines waar ik wat zwakker in ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten