Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

donderdag 2 februari 2012

Stressfractuur

Het bezoekje aan de sportarts van dinsdagavond was ontnuchterend! Stressfractuur in één van de middenvoetsbeentjes. Enkel laten rusten helpt. 4 tot 6 weken out ! Gelukkig zijn er al 2 gepasseerd. Bovendien doet het al een pak minder zeer, zodat ik denk dat ik weldra ook zal kunnen fietsen naast het zwemmen. Want ik moet echt de cardiovasculaire duurtrainingen aanhouden en zelfs in lengte laten toenemen om een conditie terugval tegen te gaan. De marathon als training op 26/02 (sorry Chris !) zal ik mogen vergeten. Die van 11/03 zou nog moeten lukken. 9 weken voor de ultramarathon is dit dus een dikke tegenslag. Hopen dat het na 3 à 4 weken over is en dat ik me toch naar de startstreep kan begeven. Anders ga ik mee als supporter en wordt het wellicht iets voor volgend jaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten