Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 20 februari 2012

Geluk bij een ongeluk ?

We zullen deze periode maar gunstig bekijken om de moed er in te houden.
Een stressfractuur hebben is niet bepaald leuk, zoals alle andere blessures trouwens. Niet dat ik er op gebrand was, maar de periode waarin ik dien te revalideren kon ik niet beter kiezen. 2 weken aanhoudende vries en daarna ziekte verplichtte me toch om binnen te blijven. Nadat ik meer dan 2 weken geen pijn meer voelde heb ik vorig WE (11 en 12/02) met succes weer kunnen lopen. Maar de maandag erop voelde ik weer pijn in mijn rechtervoet. Echter op een andere plaats. Toch wel beangstigend. Ben ik dan toch te vroeg beginnen lopen? Of is het een compensatiepijn omdat ik onbewust anders liep dan voor de blessure?
In ieder geval zoek ik nu wel de crosstrainer op en vermits het weer wat milder is geworden spring ik weer de fiets op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten