Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 18 september 2011

Laatste wapenfeiten ...

... voor de marathon van Berlijn.

Donderdag een 25km duurloop waarvan de laatste 10km tegen tempo! Ik begin het parcours van de extended Park Classic nu wel goed te kennen!

Gisteren heb ik mijn doel toch niet gehaald. Ik liep de 10km van de Kom Op Tegen Kanker in Ekeren in 46:23. Bijna een minuut 'trager' dan vorig jaar. Wellicht beginnen de afgelopen trainingsweken toch door te wegen. Of ik ben te snel van stapel gegaan, want de eerste 5km liep ik wel in een beste tijd nl. 22:54!

Vandaag een rustig fietstochtje door de Vlaamse Ardennen met de Safety Jogger Classic vanuit Oudenaarde. Alleen reed ik even mee met de MBT'ers tot aan een veldweg en dan was ik zeker dat ik met mijn fijne bandjes verkeerd zat. Terug dus.
Dat eerste piekje had ik kunnen vermijden moest ik direct op het juiste parcours gezeten hebben. Ik zag in de vlucht een pijl met 60km staan maar dat was kennelijk voor de MBT'ers.

En nu rusten, mijn lichaam is er aan toe ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten