Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 10 september 2011

Climax

Ging het mij vorige week niet af, vandaag voelde ik me super na meer dan 31km in het park van Tervuren. Waarvan ik de laatste 15km aan tempo moest (mocht) lopen. Het hete, vochtige weer maakte wel dat het niet bijzonder snel ging. Vroeger zou ik na zo'n tegenslag zoals die van vorige week al gauw gepanikeerd hebben, nu weet ik dat je zo af en toe wel eens een off-day mag hebben. De boog mag niet altijd gespannen staan.
Vandaag hebben we ook al weer het zwaarste achter de rug. Vanaf morgen bouwen we de kwantiteit opnieuw af. Er staan nog een 25km duurloop en een 10km wedstrijdje op het schema, om dan daarna een week te rusten, taperen en depleteren. Op die 10km wedstrijd zoek ik wel een persoonlijk record te lopen. Ditmaal moet ik onder de 45min zien te geraken.

Ik heb er een goei oog in...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten